Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7881
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБасюк, Леся-
dc.date.accessioned2017-06-22T07:05:02Z-
dc.date.available2017-06-22T07:05:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБасюк, Л. Гендерний компонент шкільного підручника як одна з умов попередження насилля / Леся Басюк // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 143–144. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7881-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано підручник з української літератури для загальноосвітньої школи в контексті його ґендерного наповнення. Акцентовано увагу на важливості ґендерного компоненту в освітньому просторі як одному із засобів запобігання насильства в суспільстві.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the textbook on Ukrainian literature for secondary schools in terms of its gender contents. Attention is drawn to the importance of gender component in educational setting as one of the means to prevent violence in the community.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleГендерний компонент шкільного підручника як одна з умов попередження насилляuk_UA
dc.title.alternativeA gender component of a textbook as one of the pre-requisites for prevention of violenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Basiuk.pdf283,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.