Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7881
Title: Гендерний компонент шкільного підручника як одна з умов попередження насилля
Other Titles: A gender component of a textbook as one of the pre-requisites for prevention of violence
Authors: Басюк, Леся
Bibliographic description (Ukraine): Басюк, Л. Гендерний компонент шкільного підручника як одна з умов попередження насилля / Леся Басюк // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 143–144. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті проаналізовано підручник з української літератури для загальноосвітньої школи в контексті його ґендерного наповнення. Акцентовано увагу на важливості ґендерного компоненту в освітньому просторі як одному із засобів запобігання насильства в суспільстві.
The article analyzes the textbook on Ukrainian literature for secondary schools in terms of its gender contents. Attention is drawn to the importance of gender component in educational setting as one of the means to prevent violence in the community.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7881
Appears in Collections:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Basiuk.pdf283,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.