Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7881
Название: Гендерний компонент шкільного підручника як одна з умов попередження насилля
Другие названия: A gender component of a textbook as one of the pre-requisites for prevention of violence
Авторы: Басюк, Леся
Библиографическое описание: Басюк, Л. Гендерний компонент шкільного підручника як одна з умов попередження насилля / Леся Басюк // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 143–144. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано підручник з української літератури для загальноосвітньої школи в контексті його ґендерного наповнення. Акцентовано увагу на важливості ґендерного компоненту в освітньому просторі як одному із засобів запобігання насильства в суспільстві.
The article analyzes the textbook on Ukrainian literature for secondary schools in terms of its gender contents. Attention is drawn to the importance of gender component in educational setting as one of the means to prevent violence in the community.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7881
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Basiuk.pdf283,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.