Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7898
Название: Насильство в учнівському середовищі: дані соціологічних досліджень
Другие названия: Violence among students: sociological research
Авторы: Кизима, Ірина
Библиографическое описание: Кизима, І. Насильство в учнівському середовищі: дані соціологічних досліджень / Ірина Кизима // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 186–188.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): Проблема насильства неповнолітніх в українському суспільстві вимагає комплексного підходу до профілактичних програм, розробки єдиної загальнодержавної концепції роботи з учнями, які зазнали насильства. Це потребує обґрунтованих соціальних досліджень, які б дозволили визначити не лише коло актуальних проблем, але й накреслити конкретні шляхи виходу із суспільних кризових явищ у молодіжному середовищі. У представленому дослідженні визначено основні причини та фактори, що породжують насильство в учнівському середовищі.
The problem of violence against children in Ukraine society requires a comprehensive approach to preventive programmes, development of the unified national conception of work with students who survived violence. In turn, it requires reasonable social surveys, which would allow to define not only the problems of nowadays but also draw certain ways to overcome this phenomenon in youth environment. The paper outlines the main reasons and factors of violence in students’ environment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7898
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kyzyma.pdf295,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.