Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7915
Назва: Покарання як засіб підтримки дисципліни серед учнів освітніх закладів України ХIХ століття
Інші назви: Punishment as means to maintain the discipline among students of educational institutions in Ukraine in 19th century
Автори: Онипченко, Оксана
Бібліографічний опис: Онипченко, О. Покарання як засіб підтримки дисципліни серед учнів освітніх закладів України ХIХ століття / Оксана Онипченко // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 229–231. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває історико-педагогічний аспект проблеми насилля в освітньому середовищі ХІХ століття. Автор висвітлює думки провідних педагогів, освітян, педагогічних рад, громадськості на проблеми застосування покарання, його види, зокрема, використання різки серед учнів навчальних закладів для підтримки дисципліни, а також шляхи впровадження гуманних засобів виховання.
The article features the historic and pedagogic aspect of the problem of violence in the educational setting of 19th century. The author highlights the views of leading teachers, educators, pedagogic councils, and community on the problems of using punishments, their kinds, especially using rod, among school children in educational establishment for maintaining the discipline, and as well the ways of using humane means of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7915
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Onypchenko.pdf293,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.