Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7918
Название: Гуманізація педагогічної взаємодії як шлях антропологізації педагогічного процесу
Другие названия: Humanizing the pedagogic interaction as a way of pedagogic anthropology process
Авторы: Ревть, Алла
Библиографическое описание: Ревть, А. Гуманізація педагогічної взаємодії як шлях антропологізації педагогічного процесу / Алла Ревть // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 236–238. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито концептуальні основи виміру проблеми, обґрунтовано основні шляхи антропологізації педагогічного процесу, що спрямовані на ефективну взаємодію вчителя та учня у навчально-виховному процесі. Проаналізовано різні підходи у педагогічній практиці щодо гуманізації педагогічного процесу.
This paper deals with the conceptual frameworks of the problem, outlines main ways of how to turn educational process anthropologic and ensure an effective interaction between teachers and students in the educational process. It analyzes different approaches to teaching practice for the humanization of the pedagogic process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7918
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Revt.pdf291,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.