Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7922
Название: Диалогические отношения как основа построения безопасной образовательной среды в младшем школьном возрасте
Другие названия: Dialogue-based relationships as a basis of safe education environment at primary school age
Авторы: Старагіна, Ірина
Библиографическое описание: Старагіна, І. Диалогические отношения как основа построения безопасной образовательной среды в младшем школьном возрасте / Ірина Старагіна // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 249–251.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито, що освітнє середовище в системі розвивальної освіти вибудовується на основі діалогічних відносин між учасниками навчального процессу і є сприятливим для психологічного благополуччя дитини. У такому комунікативному середовищі успішно складаються позитивні стосунки з іншими, а також забезпечується самоприйняття учня. Діалогічні відносини виключають прояви психологічного насилля з боку педагога. Конфлікт у розвивальній освіті має конструктивний характер. Навчальне співробітництво між педагогом та учнями на основі діалогічних відносин – це взаємоактивне співробітництво, яке спирається на дві ініціативи: педагогічну ініціативу вчителя та пошукову ініціативу учня.
The article demonstrates that the educational environment in developing education system is based on the dialogue-based relations between the participants of educational process and contributes to the child's psychological well-being. In such communicative environment, the positive relationships with others are successfully developed, and the self-perception of students is also facilitated. Dialogue-based relationships preclude manifestation of psychological abuse by a teacher. Conflict in developing formation has a constructive nature. Educational cooperation based on dialogue relations between a teacher and students is an interactive cooperation that grounds on two initiatives: pedagogical initiative of a teacher and search initiative of a student.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7922
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Staragіna.pdf294,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.