Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7969
Назва: Діалогізація дитячо-батьківських стосунків як умова становлення повноцінної особистості дитини у сім'ї
Інші назви: Dialogue mode of child-parent relations as a condition for a balanced development of a child’s personality in a family
Автори: Радчук, Галина Кіндратівна
Бібліографічний опис: Радчук, Г. Діалогізація дитячо-батьківських стосунків як умова становлення повноцінної особистості дитини у сім'ї / Галина Радчук // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 368–370. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізується необхідність упровадження інноваційних форм навчання батьків та майбутніх батьків з метою зміни стереотипів у сфері сімейного виховання, розвитку діалогічного спілкування як необхідної умови розгортання суб’єктного потенціалу дитини. Розкриваються теоретико-методичні аспекти освітнього діалогу як інноваційної форми навчання з питань сімейного виховання.
The article underlines the need to introduce the innovative forms of education of parents and parents-to-be. They should aim at changing stereotypes on family education, developing dialogue-based communication as a condition for development of a subjective child's potential. The entry examines the theoretic and methodological aspects of the educational dialogue as an innovative form of family education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7969
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Radchuk.pdf324,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.