Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8079
Title: Емоційні порушення дітей дошкільного віку: причини та ефективні шляхи їх корекції у контексті запобігання насильству
Other Titles: Emotional violation of preschool children: causes and effective ways of correction in the context of violence prevention
Authors: Гончаровська, Галина Федорівна
Bibliographic description (Ukraine): Гончаровська, Г. Емоційні порушення дітей дошкільного віку: причини та ефективні шляхи їх корекції у контексті запобігання насильству / Галина Гончаровська // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 525–528. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті проаналізовано причини виникнення емоційних порушень у дітей дошкільного віку, зокрема зазначено, що проблемою у формуванні гармонійної особистості дитини є система дитячо-батьківських стосунків. Проведено теоретичний аналіз основних методів корекції емоційного розвитку дошкільнят, розкрито значення корекційної роботи у діяльності психолога. Наголошено на необхідності надання допомоги дітям з емоційними проблемами у розвитку.
The article analyzes the causes of emotional disorders among preschool children, in particular noted that the problem of the formation of a harmonious personality of the child in the system of child-parent relationship. The theoretical analysis of the basic methods of correcting emotional development is analyzed. The importance of correction work of psychologist is revealed. The necessity to provide early assistance to children with problems in development is analyzed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8079
Appears in Collections:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Honcharovska.pdf321,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.