Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8110
Название: Вплив педагогічного стилю взаємодії на появу деструктивних емоційних станів молодших школярів
Другие названия: The effect of pedagogical style of interaction on the development of teenagers’ destructive emotional conditions
Авторы: Сорока, Ольга Вікторівна
Банкул, Лариса
Библиографическое описание: Сорока, О. Вплив педагогічного стилю взаємодії на появу деструктивних емоційних станів молодших школярів / Ольга Сорока, Лариса Банкул // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 602–605. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі аналізу існуючих у психолого-педагогічній літературі підходів щодо розуміння сутності «стилю педагогічної взаємодії», зроблено спробу дослідити ефективність впливу різних педагогічних стилів та особливостей спілкування вчителя початкових класів на появу та динаміку розвитку деструктивних психічних емоційних станів молодших школярів. У якості корекційного засобу запропоновано використовувати інтегративну арт-терапію.
The article deals with an attempt to explore the efficiency of influence of different pedagogical styles and peculiarities of primary school teacher’s communication on the appearance and dynamic of development of the destructive psychical emotional states of younger pupils on the basis of analysis of psychoeducational literature approaches on the comprehension of the essence «style of pedagogical interaction». The usage of art-therapy as remedial means is proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8110
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Soroka, Bankul.pdf301,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.