Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8120
Название: Виховання ненасильницької моделі поведінки старшокласників засобами української літератури: гендерний аспект
Другие названия: Education of nonviolent model of high school students behaviour by means of the ukrainian literature: gender aspects
Авторы: Бутурлим, Тетяна
Библиографическое описание: Бутурлим, Т. Виховання ненасильницької моделі поведінки старшокласників засобами української літератури: гендерний аспект / Тетяна Бутурлим // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 625–628. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується проблема ґендерного насильства підростаючого покоління. Авторка окреслює шляхи попередження схильності старшокласників до ґендерного насильства у процесі вивчення української літератури ХХ–ХХІ ст.
The article features the problem of gender-based violence of young generation. The author outlines the ways of prevention of likelihood of high school students to commit gender-based violence while studying the Ukrainian literature of 20th and 21st centuries.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8120
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Buturlym.pdf365,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.