Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8125
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГолованова, Тетяна-
dc.date.accessioned2017-09-05T12:27:30Z-
dc.date.available2017-09-05T12:27:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГолованова, Т. Теоретичні засади дослідження підготовленості майбутнього соціального педагога до попередження насильства щодо дитини в сім'ї / Тетяна Голованова // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 639–641. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8125-
dc.description.abstractУ статті представлені особливості змісту та структури підготовки соціальних педагогів до організації просвітницької діяльності з попередження насильства щодо дитини в сім’ї.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes structural components and contents of building capacity of social pedagogues’ of organization of awareness raising on prevention of domestic violence against children.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleТеоретичні засади дослідження підготовленості майбутнього соціального педагога до попередження насильства щодо дитини в сім'їuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical framework of a study of capacity of future social workers to prevent domestic violence against childrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Holovanova.pdf293,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.