Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8125
Title: Теоретичні засади дослідження підготовленості майбутнього соціального педагога до попередження насильства щодо дитини в сім'ї
Other Titles: Theoretical framework of a study of capacity of future social workers to prevent domestic violence against children
Authors: Голованова, Тетяна
Bibliographic description (Ukraine): Голованова, Т. Теоретичні засади дослідження підготовленості майбутнього соціального педагога до попередження насильства щодо дитини в сім'ї / Тетяна Голованова // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 639–641. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті представлені особливості змісту та структури підготовки соціальних педагогів до організації просвітницької діяльності з попередження насильства щодо дитини в сім’ї.
The article describes structural components and contents of building capacity of social pedagogues’ of organization of awareness raising on prevention of domestic violence against children.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8125
Appears in Collections:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovanova.pdf293,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.