Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8139
Название: Теоретико-методологічні аспекти профілактичної роботи щодо насильства у школі
Другие названия: Theoretical and methodological aspects of work to prevent violence at schools
Авторы: Макарова, Людмила
Макарова, Алла
Библиографическое описание: Макарова, Л. Теоретико-методологічні аспекти профілактичної роботи щодо насильства у школі / Людмила Макарова, Алла Макарова // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 677–679. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються питання методологічних етапів в історії превентивної роботи у школі, її сучасного стану та проблем. Висвітлюються цілі, завдання та принципи профілактичної роботи щодо насильства у сучасній школі.
The article features the issues of methodological views on history of preventive work at school, it’s actual causes and problems. The aims, tasks and principles of preventive work in modern school are highlighted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8139
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Makarova L., Makarova A..pdf293,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.