Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8264
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМоскаленко, Олена-
dc.date.accessioned2017-10-17T10:16:32Z-
dc.date.available2017-10-17T10:16:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМоскаленко, О. Структура й основні компоненти комплексної моделі підготовки курсантів до професійної комунікації в особливих умовах / Олена Москаленко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 1. – С. 93–99. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8264-
dc.description.abstractТеоретично обґрунтовано структуру й основні компоненти комплексної моделі підготовки курсантів до професійної комунікації в особливих умовах. Відзначено важливість чинних світових методик навчання авіаційних фахівців для підвищення їхнього професійного рівня, які потребують поглиблених знань з англійської мови. З’ясовано сутність понять «модель», «моделювання» і «педагогічна система». Запропоновано авторські дефініції понять «педагогічна система підготовки авіаційних фахівців до професійної комунікації в особливих умовах» і «комплексна модель підготовки авіаційних фахівців до професійної комунікації в особливих умовах і ситуаціях». Вказано, що всі елементи комплексної моделі перебувають у взаємозв’язку.uk_UA
dc.description.abstractТеоретически обоснованы структура и основные компоненты комплексной модели подготовки курсантов к профессиональной коммуникации в особых условиях полета. Отмечена важность действующих мировых методик для обучения авиационных специалистов английскому языку для повышения их профессионального уровня. Выяснена сущность понятий «модель», «моделирование» и «педагогическая система». Предложены авторские дефиниции понятий «педагогическая система подготовки авиационных специалистов к профессиональной коммуникации в особых условиях» и «комплексная модель подготовки авиационных специалистов к профессиональной коммуникации в особых условиях и ситуациях». Отмечено, что все элементы комплексной модели взаимосвязаны.uk_UA
dc.description.abstractThe structure and basic components of an integrated model for students’ training of professional communication in non-standard flight situations has been defined in the article; the importance of current world methods that require profound knowledge of English to adaptation of aviation specialists’ training for their professional level improvement has been emphasized. It has been analyzed the concepts «model», «modelling», «pedagogical system». Author’s definitions of concepts «pedagogical system of students’ training of professional communication in non-standard flight situations»; «integrated model for students’ training of professional communication in non-standard flight situations» have been characterized. It has been pointed out that all structural elements of an integrated model are interconnected. Integrated model for students’ training of professional communication in non-standard flight situations is comprised of the following basic components: principles of professional preparation of aviation specialists; the components of readiness for professional communication in non-standard flight situations; levels of readiness for professional communication in non-standard flight situations; forms and methods of the English-language aviation specialists’ studying process; organizational and pedagogical conditions for students’ training of professional communication in non-standard flight situations; main stages of an integrated model realization; the result of studying – readiness of aviation specialists to professional communication in non-standard flight situations that need profound English knowledge and skills.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectпедагогічна системаuk_UA
dc.subjectособливі умовиuk_UA
dc.subjectособливі ситуації льотної діяльностіuk_UA
dc.subjectбезпека польотівuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectкомпонентuk_UA
dc.subjectавіаційний фахівецьuk_UA
dc.subjectльотний вищий навчальний закладuk_UA
dc.titleСтруктура й основні компоненти комплексної моделі підготовки курсантів до професійної комунікації в особливих умовахuk_UA
dc.title.alternativeСтруктура и основные компоненты комплексной модели подготовки курсантов к профессиональной коммуникации в особых условияхuk_UA
dc.title.alternativeStructure and Components of an Integrated Model for Professional Communication Training of Students in Non-Standard Flight Situationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Moskalenko.pdf622,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.