Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8369
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетрова, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorPetrova, N. M.-
dc.date.accessioned2017-11-03T12:39:34Z-
dc.date.available2017-11-03T12:39:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПетрова, Н. М. Формування інтелектуальної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Петрова Наталія Миколаївна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка ; наук. кер. В. М. Чайка. – Тернопіль, 2010. – 215 с. – Бібліогр. : с. 167-195.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8369-
dc.description.abstractУ дисертації визначено сутність поняття «інтелектуальна культура вчителя природничих дисциплін», структуру та функції досліджуваного феномена, критерії, показники та рівні його сформованості у майбутніх учителів природничих дисциплін. Обґрунтовано та розроблено модель педагогічної системи формування інтелектуальної культури вчителя природничих дисциплін, яка включає: мету, методологічні підходи, загальні і специфічні принципи, методи, форми, засоби, умови, критерії, показники, рівні сформованості інтелектуальної культури, етапи формування та результат. Експериментально перевірено висунуту гіпотезу та дієвість розробленої педагогічної системи. Результати дослідження збагачують зміст професійно-орієнтованих дисциплін, слугують засобом удосконалення самостійної та індивідуальної роботи студентів, учителів-практиків у системі підвищення кваліфікації та методичної роботи в школі.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis defines the essence of concept “intellectual culture of the teacher of natural disciplines”, its structure and functions, criteria and indices of the levels of formation of the phenomenon under investigation. The thesis presents the model of the pedagogical system of forming of intellectual culture of the teacher of natural disciplines. The model includes purpose, methodological approaches, general and specific principles, methods, forms, means, conditions, criteria, indices and levels of formation of intellectual culture, stages of its formation and result. The experimental study has tested hypothesis and confirmed the efficiency of pedagogical system. Results of the research enrich the concept of psychological-pedagogical and professional disciplines, serve as the means of perfection of individual work of students and diagnostics of levels of formation of intellectual culture.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтелектуальна культураuk_UA
dc.subjectформування інтелектуальної культуриuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель природничих дисциплінuk_UA
dc.subjectструктура інтелектуальної культуриuk_UA
dc.subjectмодель педагогічної системиuk_UA
dc.subjectintellectual cultureuk_UA
dc.subjectformation of intellectual cultureuk_UA
dc.subjectfuture teacher of natural disciplinesuk_UA
dc.subjectstructure of intellectual cultureuk_UA
dc.subjectmodel of pedagogical systemuk_UA
dc.titleФормування інтелектуальної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of intellectual culture of the future teachers of natural disciplines in the process of professional traininguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Педагогічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petrova N. M..pdf1,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.