Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8370
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧайка, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorChaika, I. A.-
dc.date.accessioned2017-11-03T13:00:04Z-
dc.date.available2017-11-03T13:00:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧайка, І. А. Професійна підготовка майбутнього педагога в інформаційно-освітньому середовищі наукової бібліотеки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Чайка Ірина Анатоліївна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка ; наук. кер. В. П. Кравець. – Тернопіль, 2012. – 236 с. – Бібліогр.: с. 204-236.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8370-
dc.description.abstractДисертаційна робота є теоретично-експериментальним дослідженням проблеми професійної підготовки педагога в інформаційно-освітньому середовищі наукової бібліотеки. У дослідженні з’ясовано сутність, структуру та особливості інформаційно-освітнього середовища педагогічного вищого навчального закладу та наукової бібліотеки як його підрозділу. Конкретизовано критерії і показники визначення рівнів готовності майбутніх педагогів до самостійної навчально-пізнавальної діяльності в інформаційно-освітньому середовищі наукової бібліотеки. Обґрунтовано модель та організаційно-педагогічні умови вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя в цьому середовищі: забезпечення ціннісно-орієнтаційної значущості знань, умінь і навичок у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів з інформаційними ресурсами; організація аналітико-синтетичної діяльності з інформаційними ресурсами під час вивчення спецкурсу «Інформаційна культура студента»; педагогічний супровід професійного саморозвитку студентів засобами віртуального інформаційно-освітнього середовища. Експериментально перевірено методику їх реалізації. Результативність дослідження підтверджено динамікою зростання рівнів готовності до самостійної навчально-пізнавальної діяльності в інформаційно-освітньому середовищі наукової бібліотеки.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis is a theoretical experimental research of the problem of teacher’s training in information educational environment of the scientific library. In the research is cleared up the essence, the structure and the characteristics of information educational environment of pedagogical higher educational establishment and scientific library as its unit. The criteria and indicators of determination the levels of readiness the future teachers for independent educational cognitive activity in information educational environment of scientific library are concretized. The model and organizational pedagogical conditions of improvement the professional training the future teacher in this environment are defined: providing with value-orientational significance of knowledge, abilities and skills in the process of independent educational cognitive activity of students with information resources, organization analytic-synthetic activity with information resources during the learning the special course "Information student’s culture "; pedagogical support the professional self-development of students by means of virtual information educational environment. The methodology of their implementation is experimentally tested. The research efficiency is confirmed with the dynamics of growth the levels of readiness for independent educational cognitive activity in the information educational environment of scientific library.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectнаукова бібліотекаuk_UA
dc.subjectсамостійна навчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка педагогаuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectinformation educational environmentuk_UA
dc.subjectscientific libraryuk_UA
dc.subjecteducational cognitive activityuk_UA
dc.subjectprofessional teacher’s traininguk_UA
dc.subjectorganizational pedagogical conditionsuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутнього педагога в інформаційно-освітньому середовищі наукової бібліотекиuk_UA
dc.title.alternativeProfessional training the future teachers in the information educational environment of the scientific libraryuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Педагогічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaika I. A..pdf1,28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.