Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧайка, Володимир Мирославович-
dc.contributor.authorChaika, V. M.-
dc.date.accessioned2017-11-06T09:31:42Z-
dc.date.available2017-11-06T09:31:42Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЧайка, В. М. Теорія і технологія підготовки майбутнього вчителя до саморегуляції педагогічної діяльності : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Чайка Володимир Мирославович ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка ; наук. консультант Г. В. Терещук. – Тернопіль, 2006. – 463 c. – Бібліогр.: с. 359-392.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8376-
dc.description.abstractУ дисертації визначено сутність поняття “саморегуляція педагогічної діяльності вчителя”, її структуру і функції, критерії і показники рівнів сформованості мотиваційного, теоретичного і практичного компонентів готовності майбутнього фахівця до досліджуваного феномена. Науково обґрунтовано концепцію і модель системи підготовки майбутнього вчителя до саморегуляції професійної діяльності у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, розроблено систему підготовки, яка відображає структурно-функціональну взаємодію основних компонентів (цільовий, змістовий, процесуальний, результативний). Обґрунтовано та експериментально перевірено технологію і психолого-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до саморегуляції педагогічної діяльності, здійснено порівняльний аналіз ефективності різних технологій навчання студентів в аспекті досліджуваної проблеми.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis defines the essence of the term “self-regulation of teacher’s pedagogical activity,” its structure, criteria and indices of the level of formation of motivating, theoretical and practical components of the intending professional’s readiness for the phenomenon under investigation. The thesis gives a scientific grounding of the conception and a model of the system of the intending teachers training for self-regulation of their professional activity in the process of studying psychological and pedagogical subjects; works out the system of training which reflects structural and functional interaction of the main components such as purpose, contents, process, and result. Interactive technology and psychological and pedagogical conditions of the intending teacher training for self-regulation of pedagogical activity have been grounded and experimentally verified; comparative analysis of the effectiveness of various teaching technologies in the aspect of the investigated problem has been carried out.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителяuk_UA
dc.subjectсаморегуляція педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectструктура саморегуляції педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectмодель системи підготовки до саморегуляції педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні умови підготовкиuk_UA
dc.subjectтехнологія підготовкиuk_UA
dc.subjectprofessional and pedagogical training of the intending teacheruk_UA
dc.subjectself-regulation of pedagogical activityuk_UA
dc.subjectstructure of self-regulation of pedagogical activityuk_UA
dc.subjectmodel system of training for self-regulation of pedagogical activityuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical conditions of traininguk_UA
dc.subjecttraining technologyuk_UA
dc.titleТеорія і технологія підготовки майбутнього вчителя до саморегуляції педагогічної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeTheory and Technology of the Intending Teacher Training for Self-regulation of Pedagogical Activityuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Педагогічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaika V. M..pdf2,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.