Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8666
Назва: Екологічний маркетинг та його переваги
Автори: Лісова, Наталія Олегівна
Гавришок, Богдан Борисович
Бібліографічний опис: Лісова, Н. О. Екологічний маркетинг та його переваги / Н. О. Лісова, Б. Б. Гавришок // International Scientific Conference Modern Economic Research: Co-operation, Banking, Public Administration in a Decentralized Environment: Conference Proceedings, September 26th, 2017. – Kielce, Poland: Baltija Publishing. – Р. 129 – 132.
Дата публікації: 26-вер-2017
Видавництво: Baltija Publishing
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8666
ISBN: 978-9934-8675-3-8
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf_Poland.pdf3,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.