Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8687
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романишина, Оксана Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-29T12:45:33Z | - |
dc.date.available | 2018-03-29T12:45:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Романишина О. Я. Праксеологічна спрямованість формування професійної ідентичності майбутніх учителів / Романишина О. Я. // Молодий вчений. – 2016. – №10. – С. 282–285. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8687 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття «праксеологія» та «праксеологіний підхід» у працях зарубіжних та вітчизняних науковців. Визначено, що передбачає праксеологічна спрямованість формування професійної ідентичності майбутніх учителів. Вказано його зв’язок з іншими педагогічними підходами. Зазначено праксеологічну спрямованість формування професійної ідентичності майбутніх учителів. Виділено її ознаки. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены понятия «праксеология» и «праксеологиний подход» в трудах зарубежных и отечественных ученых. Определено, что предполагает праксиологическая направленность формирования профессиональной идентичности будущих учителей. Указано его связь с другими педагогическими подходами. Подеркнуто праксеологическую направленность формирования профессиональной идентичности будущих учителей. Выделены ее признаки. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article describes the concept of «praxeology» and the «praxeology approach» in the studies of foreign and native scientists. The scientific surveys determined that the praxeological orientation involves the formation of professional identity of future teachers. It is specified its relationship with the other pedagogical approaches. The article indicates the praxeological orientation in the formation of professional identity of future teachers. and highlights its features. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | праксеологія | uk_UA |
dc.subject | праксеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | праксеологічне середовище | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | праксеология | uk_UA |
dc.subject | праксеологический подход | uk_UA |
dc.subject | деятельностный подход, | uk_UA |
dc.subject | праксиологическая среда | uk_UA |
dc.subject | будущие учителя | uk_UA |
dc.subject | praxeology | uk_UA |
dc.subject | praxeology approach | uk_UA |
dc.subject | activity approach | uk_UA |
dc.subject | praxeological environment | uk_UA |
dc.subject | future teachers | uk_UA |
dc.title | Праксеологічна спрямованість формування професійної ідентичності майбутніх учителів | uk_UA |
dc.title.alternative | Праксеологическая направленность формирования профессиональной идентичности будущих учителей | uk_UA |
dc.title.alternative | The Praxeology Trend of Future Teachers Professional Identity Formation | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
moloduj vchenuj.pdf | 1,92 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.