Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8755
Title: Різнотипові підходи до вивчення української мови при формуванні в учнів навичок аудіювання
Authors: Дідук-Ступ’як, Галина Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Дідук-Ступ'як, Г. І. Різнотипові підходи до вивчення української мови при формуванні в учнів навичок аудіювання / Г. І. Дідук-Ступ'як // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 10/11. - С. 2–8.
Issue Date: 2016
Keywords: аудіювання
інтерпретація різнотипових підходів
різнотипові вправи і завдання
інтерактивні методи і прийоми навчання
Abstract: У статті пропонується використання аудіювання на уроках мовних тем, що розвиває не лише навички аудіювання, але і говоріння, критичного усвідомлення інформації та творчого підходу до її інтерпретації, сприяє розвитку логіки, вміння бачити причиново-наслідкові зв'язки, рефлексії, формувати уміння самонавчання, самоконтролю та самооцінки; розглядається структура авторської технології для вивчення аудіювання на уроках української мови, на прикладах різнотипових завдань і вправ.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8755
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10012017_011.pdf5,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.