Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПігур, Мирослава Василівна-
dc.date.accessioned2018-04-13T09:03:44Z-
dc.date.available2018-04-13T09:03:44Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПігур, М. В. Інтеграція як інноваційна стратегія вивчення словотвору в курсі СУЛМ / М. В. Пігур // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка, 2005. - Вип. 21.- С. 110-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8789-
dc.description.abstractАвтор статті доводить актуальність інтеграційних зв’язків у презентації і вивченні словотвірного мовного матеріалу студентами-філологами.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрен вопрос интегрированного обучения словообразованию в курсе современного украинского литературного языка. Путём интегрированных связей определено понимание словообразования как процесса. Анализ слов с позиции "как они образуются" - осмысленный и действенный.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of integrated presentation of word building in the context of the modern Ukrainian literary language. It has been pointed out that integrative interrelations provide understanding of word building as a process. The analysis of the words from the point of their building is meaningful and Constructive.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖитомирський державний університет ім. Івана Франкаuk_UA
dc.titleІнтеграція як інноваційна стратегія вивчення словотвору в курсі СУЛМuk_UA
dc.title.alternativeИнтеграция как инновационная стратегия изучения словообразования в курсе современного украинского литературного языкаuk_UA
dc.title.alternativeINTEGRATION AS INNOVATIVE STRATEGY OF STUDYING WORD BUILDING IN THE MODERN UKRAINIAN LITERARY LANGUAGE COURSEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pihur_publ1.pdf3,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.