Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8789
Назва: Інтеграція як інноваційна стратегія вивчення словотвору в курсі СУЛМ
Інші назви: Интеграция как инновационная стратегия изучения словообразования в курсе современного украинского литературного языка
INTEGRATION AS INNOVATIVE STRATEGY OF STUDYING WORD BUILDING IN THE MODERN UKRAINIAN LITERARY LANGUAGE COURSE
Автори: Пігур, Мирослава Василівна
Бібліографічний опис: Пігур, М. В. Інтеграція як інноваційна стратегія вивчення словотвору в курсі СУЛМ / М. В. Пігур // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка, 2005. - Вип. 21.- С. 110-113.
Дата публікації: 2005
Видавництво: Житомирський державний університет ім. Івана Франка
Короткий огляд (реферат): Автор статті доводить актуальність інтеграційних зв’язків у презентації і вивченні словотвірного мовного матеріалу студентами-філологами.
Рассмотрен вопрос интегрированного обучения словообразованию в курсе современного украинского литературного языка. Путём интегрированных связей определено понимание словообразования как процесса. Анализ слов с позиции "как они образуются" - осмысленный и действенный.
The article deals with the problem of integrated presentation of word building in the context of the modern Ukrainian literary language. It has been pointed out that integrative interrelations provide understanding of word building as a process. The analysis of the words from the point of their building is meaningful and Constructive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8789
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pihur_publ1.pdf3,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.