Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8805
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯнкович, Олександра Іванівна-
dc.date.accessioned2018-04-16T08:50:25Z-
dc.date.available2018-04-16T08:50:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯнкович, О. Праксеологічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України та Польщі / Олександра Янкович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 3. – С. 28–35. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8805-
dc.description.abstractЗдійснено порівняльний аналіз праксеологічної підготовки майбутніх учителів в Україні та Польщі, визначено перспективи її вдосконалення. Показано внесок українських та польських учених у розвиток праксеології та обґрунтування праксеологічних засад підготовки фахівців. Наведено підходи до трактування понять «праксеологічна компетенція», «праксеологічні вміння». Виявлено елементи праксеологічної компетентності у ключових компетентностях Концепції Нової української школи. Конкретизовано сутність поняття «праксеологічна підготовка майбутнього вчителя». Висвітлено досвід праксеологічної підготовки майбутніх учителів у процесі викладання навчальних дисциплін «Освітні (виховні) технології» та «Організація успішної діяльності». Відображено форми й методи їх вивчення та підготовки студентів до виховання успішної особистості школяра, якими передбачено визначення життєвих цілей, виконання вправ, реалізацію проектів, участь у ділових іграх зі створення іміджу, оволодіння методикою подолання перешкод. Показано значення успіху для самореалізації особистості дитини, взаємозв’язок між життєвим успіхом окремого індивіда та благополуччям держави. Визначено можливості вдосконалення праксеологічної підготовки майбутніх учителів у ВНЗ України й Польщі. Акцентовано увагу на необхідності обґрунтування інноваційних шляхів реалізації праксеологічної підготовки майбутніх учителів, обмін досвідом її здійснення між науковцями цих держав.uk_UA
dc.description.abstractОсуществлен сравнительный анализ праксеологической подготовки будущих учителей в Украине и Польше, определены перспективы ее усовершенствования. Показан вклад украинских и польских ученых в развитие праксеологии и обоснование праксеологических принципов подготовки специалистов. Приведены подходы к трактовке понятий «праксеологическая компетенция», «праксеологические умения». Обнаружены элементы праксеологической компетентности в ключевых компетентностях Концепции новой украинской школы. Конкретизирована сущность понятия «праксеологическая подготовка будущего учителя». Отражен опыт праксеологической подготовки будущих учителей в процессе преподавания учебных дисциплин «Образовательные (воспитательные) технологии» и «Организация успешной деятельности». Отражены формы и методы их изучения и подготовки студентов к воспитанию успешной личности школьника, которыми предусматривается определение жизненных целей, выполнения упражнений, реализацию проектов, участие, в деловых играх из создания имиджа, овладения методикой преодоления препятствий. Показано значение успеха для самореализации личности ребенка, взаимосвязь между жизненным успехом отдельного индивида и благополучием государства. Определены возможности усовершенствования праксеологической подготовки будущих учителей в высших учебных заведениях Украины и Польши. Акцентировано внимание на необходимости обоснования инновационных путей реализации праксеологической подготовки будущих учителей, обмена опытом ее осуществления между научными работниками этих государств.uk_UA
dc.description.abstractThe comparative analysis of praxeological training of future teachers in Ukraine and Poland has been carried out in the article. The prospects of this training improvement have been determined. The contribution of Ukrainian and Polish scientists to the development of praxeology as well as to the substantiation of praxeological principles of the specialist training has been shown. The approaches to the interpretation of the terms “praxeological competence”, “praxeological skills” have been presented. There have been found out the elements of praxeological competence in the key competencies of the New Ukrainian School Concept. The essence of the term “praxeological training of the future teacher” (the component of educational and professional program) has been specified. Professional competence which is defined as the ability to organize teaching activities effectively and to form students’ knowledge and skills necessary for achieving success in life has been proved to be a part of this program. The experience of praxeological training of future teachers in the teaching process of such subjects as “Educational Technologies”, “Organization of Successful Activities” has been cleared up. Forms and methods of teaching these subjects and training students for developing successful pupil’s personality have been described. Such forms and methods include determination of life aims, doing exercises, doing projects, participation in business games for creating an image, mastering the method of overcoming obstacles. The history of the schools of success founded by C. Freinet and W. Glasser has been highlighted. The importance of success for child’s self-realization; interconnection between the lifetime success of an individual and the welfare of the state has been shown. The necessity of cooperation between family and school in the formation of praxeological skills has been substantiated. Creation of the atmosphere of family love and the use of positive suggestion have been proved as important factors for a child to achieve success. The possibilities of improving the praxeological training of future teachers in universities of Ukraine and Poland have been determined. The attention has been focused on the need of grounding the innovative ways of praxeological training of future teachers, the exchange of the experience of its realization among scientists of these states.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпраксеологіяuk_UA
dc.subjectпраксеологічна компетенціяuk_UA
dc.subjectпраксеологічні вмінняuk_UA
dc.subjectпраксеологічна підготовка майбутнього вчителяuk_UA
dc.subjectпраксеологічна технологіяuk_UA
dc.subjectуспішна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectпраксеологияuk_UA
dc.subjectпраксеологическая компетенцияuk_UA
dc.subjectпраксеологические уменияuk_UA
dc.subjectпраксеологическая подготовка будущего учителяuk_UA
dc.subjectпраксеологическая технологияuk_UA
dc.subjectуспешная деятельностьuk_UA
dc.subjectобразовательные технологииuk_UA
dc.subjectpraxeologyuk_UA
dc.subjectpraxeological competenceuk_UA
dc.subjectpraxeological skillsuk_UA
dc.subjectpraxeological training of the future teacheruk_UA
dc.subjectpraxeological technologyuk_UA
dc.subjectsuccessful activitiesuk_UA
dc.subjecteducational technologiesuk_UA
dc.titleПраксеологічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України та Польщіuk_UA
dc.title.alternativeПраксеологическая подготовка будущих учителей в высших учебных заведениях Украины и Польшиuk_UA
dc.title.alternativePRAXEOLOGICAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF UKRAINE AND POLANDuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4Jankovush.pdf111,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.