Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8829
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБекірова, Аділє-
dc.date.accessioned2018-04-17T07:27:28Z-
dc.date.available2018-04-17T07:27:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБекірова, А. Професійна суб’єктність учителів початкових класів: сутність та етапи формування / Аділє Бекірова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 3. – С. 191–201. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8829-
dc.description.abstractМетодологічно обґрунтовано формування професійної суб’єктності майбутніх учителів початкових класів як системної проблеми їх професійної підготовки, оскільки вони працюють з особливою категорією школярів – учнями молодших класів. Відзначено, що основним методологічним підходом для її експериментального формування є суб’єктно-діяльнісний підхід, оскільки учитель початкових класів як педагог, професіонал і суб’єкт – це суб’єкт педагогічної діяльності в початковій школі, також вказана проблема має досліджуватися на провідних ідеях і положеннях цього підходу. Водночас розглянуто провідні ідеї системного, компетентнісного та інших методологічних підходів. Особливу увагу звернено методологічний аспект розкриття змісту професійної суб’єктності учителів початкових класів як їх інтегральної професійно важливої якості, що дає можливість актуалізувати професійну компетентність у педагогічній діяльності. Вказано, що у змісті професійної суб’єктності є індивідуально-суб’єктний компонент, який забезпечує актуалізацію і реалізацію професійної суб’єктності учителів початкових класів загалом.uk_UA
dc.description.abstractМетодологически обосновано формирования профессиональной субъектности будущих учителей начальных классов как системной проблемы их профессиональной подготовки, так как они работают с особенной категорией обучаемых – с учениками младших классов. Отмечено, что основным методологическим подходом для её экспериментального формирования является субъектно-деятельностный подход, так как учитель начальных классов как педагог, профессионал и профессиональный субъект – это субъект педагогической деятельности в начальной школе и соответственно должен исследоваться на ведущих идеях и положениях этого подхода. Рассмотрены ведущие идеи системного, компетентностного и других ведущих методологических подходов. Особое внимание обращено методологическому аспекту раскрытия содержания профессиональной субъектности как их интегрального профессионально важного качества, что даёт возможность актуализировать профессиональную компетентность в педагогической деятельности. Указано , что в содержании профессиональной субъектности является индивидуально-субъектный компонент, который обеспечивает актуализацию и реализацию профессиональной субъектности учителя начальных классов в целом.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the methodological soundness of the experimental formation of professional subjectivity of future elementary school teachers as a systemic problem of their training because they work with special categories of pupils - students of primary classes. The main methodological approach for its experimental formation is a subject-active approach as a primary school teacher is an educator, the professional and the subject of educational activities in elementary school and, accordingly, the indecated problems should be investigated in the leading ideas and positions of this approach. The leading ideas of the system, competency and other methodological approaches should be taken into account. Particular attention is paid to the methodological aspects of the disclosure of the content of professional subjectivity as its integrated professionally important quality, pedagogical activity which makes it possible to actualize the professional competence in teaching. The content of professional subjectivity structurally includes value-motivated, emotional and volitional, intellectual-cognitive, behavioral-activate, reflexively - evaluative and in individual components. Among them systemic component is individually subjective one, which provides updating and implementation of professional of primary school teachers in general.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectметодологічні підходиuk_UA
dc.subjectсуб’єктністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна суб’єктністьuk_UA
dc.subjectучитель початкових класівuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectметодологические подходыuk_UA
dc.subjectсубъектностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная субъектностьuk_UA
dc.subjectучитель начальных классовuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectформированиеuk_UA
dc.subjectmethodological approachesuk_UA
dc.subjectsubjectivityuk_UA
dc.subjectprofessional subjectivityuk_UA
dc.subjecta primary school teacheruk_UA
dc.subjectstructureuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.titleПрофесійна суб’єктність учителів початкових класів: сутність та етапи формуванняuk_UA
dc.title.alternativeПрофессиональная субъектность учителей начальных классов: методологическое обоснование формированияuk_UA
dc.title.alternativePROFESSIONAL SUBJECTIVITY OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS: THE METHODOLOGY SUBSTANTIATION OF AN EXPERIMENTAL FORMATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26Bekirova.pdf118,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.