Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8928
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorOkopna, Yana-
dc.date.accessioned2018-04-25T08:56:01Z-
dc.date.available2018-04-25T08:56:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationOkopna, Y. THE AUTHOR`S COURSE «DEUTSCH NACH ENGLISCH 4» FOR FUTURE MANAGERS IN TOURISM / Yana Okopna // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 4. – С. 162–168. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8928-
dc.description.abstractThis paper presents some problematic aspects in scientific methods of experimental research study. As a result of a comprehensive analysis of the development of such experimental education at present it is possible to determine the priority directions of its further modernization, which provide for the needs of the labour market, the formation of an optimal network of tourism management schools, a system of quality assurance of vocational education, diversification of funding by delegating more powers to regional education authorities. The experimental research study results with the author`s course “German after English 4” for future managers in tourism, that are described in the article, are to enhance the role and responsibility of social partners, businesses, trends and quality requirements of the skilled workers. The education market and the labour market should be developed through the implementation of a common methodology for their monitoring on the state basis in order to train future skilled tourist managers in higher educational establishments and creating together with employers on the state basis the vocational schools, that are specialized in training centres for skilled workers using the dual training system.uk_UA
dc.description.abstractОписано результати експериментальної перевірки алгоритму формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності майбутніх працівників сфери міжнародного туризму як специфічної реалізації навчального процесу з виробничими цілями в межах розвитку іншомовної комунікативної діяльності; виявлення взаємозв’язків психологічних механізмів у багатоступінчастих процесах оволодіння мовною діяльністю в умовах інтерференційних явищ та позитивного перенесення.Проаналізовано психологічні дослідження та методологічні проблеми інтерференції та позитивного перенесення при вивченні другої іноземної мови після першої зарубіжних та вітчизняних науковців з метою систематизації існуючих алгоритмів, вилучення наукових концепцій та стратегій вивчення другої іноземної мови з точки зору мережевої підтримки. Виявлено, що отримані результати після здійснення експериментального дослідження остаточно підтвердили ймовірність гіпотези про те, що розгляд психологічних характеристик, механізмів інтерференційних явищ та позитивного перенесення у процесі формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності майбутніх працівників сфери міжнародного туризму (німецька мова після англійської) ефективно відображаються на якості професійно орієнтованої освіти. Рекомендовано при вивченні другої іноземної мови після першої враховувати наступні чинники: зв'язок професійно орієнтованого навчання другої іноземної мови та навколишньої дійсності; рівень сформованості комунікативних навичок майбутніх працівників сфери міжнародного туризму рідною мовою та першою іноземною; наявність попереднього навчального філологічного досвіду майбутніх фахівців сфери міжнародного туризму в оволодінні професійно орієнтованою іншомовною компетентністю в продуктивних видах мовленнєвої діяльності; наявність мовних універсалій в структуруванні стратегії (твердження, предмет, об'єкт, сингулярний/множинний і т. д.), що сприятиме створенню особливого специфічного професійно орієнтованого виду мовних знань й полегшить асиміляцію другої іноземної мови. Мова універсалій уможливлює реалізацію порівняльно-типологічного аналізу феноменів рідної та суміжних іноземних мов, які вивчаються паралельно. Відзначено, що розуміння концепції вивчення другої іноземної мови після першої за підтримки дистанційного комбінованого мережевого навчання має розглядатися в структурі алгоритмічної моделі взаємодії суміжних іноземних мов із врахуванням психічних процесів, які задіяні в підсвідомості майбутніх працівників сфери міжнародного туризму під час оволодіння німецькою мовою після англійської.uk_UA
dc.description.abstractПредставлены некоторые проблемные аспекты результатов экспериментального исследования. Подводятся итоги о том, что приоритетные направления дальнейшего исследования заключаются в модернизации путей изучения немецкого языка после английского, подтвержденные статистическими данными. В результате всестороннего анализа развития такого экспериментального обучения в настоящее время можно определить приоритетные направления его дальнейшей модернизации, которые обеспечивают потребности рынка труда, формирование оптимальной сети школ управления туризмом, систему обеспечения качества профессионального образования, диверсификацию финансирования путем делегирования большего объема полномочий региональным органам образования. Отмечено, что важность результатов экспериментального исследования с авторским курсом «Немецкий после английского 4» для будущих менеджеров в сфере туризма заключается в повышении роли и ответственности социальных партнеров, предприятий и местных органов власти в отношении объемов, тенденций и качества соблюдения требований к квалификации рабочих сферы туризма. Обозначены предпосылки для развития туристического образования, туристического рынка труда путем разработки и реализации общей методологии мониторинга обучения нескольким иностранным языкам одновременно, формирования основ государственного заказа для вузов на подготовку квалифицированных туристических менеджеров и создание совместно с работодателями на базе государственных профессиональных школ специализированных учебных центров иностранных языков для повышения уровня владения иностранными языкамиuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectauthor’s courseuk_UA
dc.subjectGerman after Englishuk_UA
dc.subjectexperimental research studyuk_UA
dc.subjectfuture managers in tourismuk_UA
dc.subjecthigh educational establishmentsuk_UA
dc.subjectавторський курсuk_UA
dc.subjectнімецька мова після англійськоїuk_UA
dc.subjectекспериментальне дослідженняuk_UA
dc.subjectмайбутні менеджери в сфері туризмуuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectавторский курсuk_UA
dc.subjectнемецкий после английскогоuk_UA
dc.subjectэкспериментальное исследованиеuk_UA
dc.subjectбудущие менеджеры в сфере туризмаuk_UA
dc.subjectвузuk_UA
dc.titleTHE AUTHOR`S COURSE «DEUTSCH NACH ENGLISCH 4» FOR FUTURE MANAGERS IN TOURISMuk_UA
dc.title.alternativeАвторський курс «Deutsch Nach Englisch 4» для майбутніх менеджерів туризмуuk_UA
dc.title.alternativeАвторский курс «Deutsch Nach Englisch 4» для будущих менеджеров туризмаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21. Okopna.pdf271,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.