Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8952
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрабик, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorГрубар, Ірина Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-05-03T07:37:25Z-
dc.date.available2018-05-03T07:37:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрабик, Н. М. Розвиток координаційних здібностей учнів п’ятих класів на уроках фізичної культури // Н. М. Грабик, І. Я. Грубар // Вісник Прикарпатського університету. Серія : Фізична культура. – 2017. – Вип. 25-26. – С. 77-83.uk_UA
dc.identifier.issn2078-3396-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8952-
dc.description.abstractМета дослідження – розробити та експериментально перевірити ефективність методики розвитку координаційних здібностей п’ятикласників на уроках фізичної культури. Результати тестування п’ятикласників на початку дослідження вказують, що більшість показників координаційних здібностей відповідають рівню нижче середнього. Впродовж навчального року на уроках фізичної культури цілеспрямовано використовували засоби, методи, методичні прийоми для розвитку координаційних здібностей. Приріст показників координаційних можливостей у кінці дослідження в експериментальній групі був більший (від 5,5% до 11,6%,), ніж у контрольній групі (1,5% до 5,4%). Якісна оцінка більшості координаційних здібностей в експериментальній групі відповідає рівню вище середнього, в контрольній групі - середньому рівню.uk_UA
dc.description.abstractInvestigation aim is to make and check experimentally the effectiveness of the coordinative abilities development methodology of the fifth from pupils at Physical Education lessons. Testing results of the fifth from pupils at the beginning of investigation show that most proofs of coordination abilities are equal to the level which is below average. During schooling year at Physical Education lessons means, methods, methodical receptions for coordinative abilities development were purposefully used. Coordinative abilities indexes growth at the end of the investigation in experimental group was higher (from 5.5% till 11.6%), than in the control group (1.5% till 5.4%). Qualitative mark of the most coordinative abilities in experimental 4 group is equal to the level which is above average, in control group – to average level.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФізична культура;-
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectзасобиuk_UA
dc.subjectметодичні прийомиuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectcoordinative abilitiesuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectmeansuk_UA
dc.subjectmethodical receptionsuk_UA
dc.subjectpupilsuk_UA
dc.titleРозвиток координаційних здібностей учнів п’ятих класів на уроках фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Grabyk.pdf973,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.