Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8952
Title: Розвиток координаційних здібностей учнів п’ятих класів на уроках фізичної культури
Authors: Грабик, Надія Михайлівна
Грубар, Ірина Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): Грабик, Н. М. Розвиток координаційних здібностей учнів п’ятих класів на уроках фізичної культури // Н. М. Грабик, І. Я. Грубар // Вісник Прикарпатського університету. Серія : Фізична культура. – 2017. – Вип. 25-26. – С. 77-83.
Issue Date: 2017
Keywords: координаційні здібності
методи
засоби
методичні прийоми
учні
coordinative abilities
methods
means
methodical receptions
pupils
Series/Report no.: Фізична культура;
Abstract: Мета дослідження – розробити та експериментально перевірити ефективність методики розвитку координаційних здібностей п’ятикласників на уроках фізичної культури. Результати тестування п’ятикласників на початку дослідження вказують, що більшість показників координаційних здібностей відповідають рівню нижче середнього. Впродовж навчального року на уроках фізичної культури цілеспрямовано використовували засоби, методи, методичні прийоми для розвитку координаційних здібностей. Приріст показників координаційних можливостей у кінці дослідження в експериментальній групі був більший (від 5,5% до 11,6%,), ніж у контрольній групі (1,5% до 5,4%). Якісна оцінка більшості координаційних здібностей в експериментальній групі відповідає рівню вище середнього, в контрольній групі - середньому рівню.
Investigation aim is to make and check experimentally the effectiveness of the coordinative abilities development methodology of the fifth from pupils at Physical Education lessons. Testing results of the fifth from pupils at the beginning of investigation show that most proofs of coordination abilities are equal to the level which is below average. During schooling year at Physical Education lessons means, methods, methodical receptions for coordinative abilities development were purposefully used. Coordinative abilities indexes growth at the end of the investigation in experimental group was higher (from 5.5% till 11.6%), than in the control group (1.5% till 5.4%). Qualitative mark of the most coordinative abilities in experimental 4 group is equal to the level which is above average, in control group – to average level.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8952
ISSN: 2078-3396
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grabyk.pdf973,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.