Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8956
Назва: До питання педагогічного аналізу предметного ігрового уроку фізичної культури
Інші назви: К вопросу педагогического анализа предметного игрового урока физической культуры
On hte question of the pedagogical analysis of an objective game class in physical education
Автори: Наумчук, Володимир Іванович
Бібліографічний опис: Наумчук, В. І. До питання педагогічного аналізу предметного ігрового уроку фізичної культури / В. І. Наумчук // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. : збірник наукових статей. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2017. – № 1.– С. 75–85.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Запорізький національний університет
Ключові слова: педагогічний аналіз
урок фізичної культури
спортивні ігри
учитель
педагогический анализ
урок физической культуры
спортивные игры
учитель
pedagogical analysis
class in physical education
sports games
teacher
Короткий огляд (реферат): Удосконалення багатогранної діяльності вчителя передбачає проведення ґрунтовного аналізу діяльності всіх суб’єктів навчально-виховного процесу, зіставлення визначених цілей та завдань з отриманими результатами. Першочергового аналізу потребує урок фізичної культури – основна форма занять спортивними іграми, які у фізичному вихованні школярів мають значне різновидове представництво і реалізуються протягом усього періоду навчання. Для вчителя фізичної культури аналіз уроку є важливим інструментом управління педагогічною діяльністю, проявом творчих здібностей і зусиль. Якісний педагогічний аналіз сприяє не тільки кращому проведенню уроку, але й розвитку професійного мислення, оволодінню методами наукового дослідження. Уміння методично грамотно та різнобічно проводити аналіз уроку свідчить про рівень майстерності педагога і уможливлює його професійне зростання й удосконалення. Сутність педагогічного аналізу предметного ігрового уроку фізичної культури полягає у виявленні результативності конкретного заняття у навчально-виховному процесі, визначенні його питомої ваги у досягненні системи визначених цілей. Оскільки фізичне виховання школярів передбачає навчання руховим діям, виховання фізичних якостей, оволодіння спеціальними фізкультурними знаннями та формування свідомої потреби у заняттях фізичними вправами, зміст аналізу уроку фізичної культури має забезпечувати детальний розгляд та оцінку вказаних сторін навчально-виховної діяльності, висвітлювати шляхи отримання реальних результатів уроку і включати пропозиції щодо подальшого покращання роботи. При цьому він має враховувати специфіку спортивних ігор і бути адаптованим до конкретних організаційно-педагогічних умов.
Обоснована необходимость дальнейшего изучения проблемы анализа урока. Выяснено, что для учителя физической культуры анализ урока является важным инструментом управления педагогической деятельностью, который свидетельствует об уровне его профессионального мастерства и способствует дальнейшему совершенствованию. Установлено, что сущность педагогического анализа предметного игрового урока физической культуры заключается в выявлении результативности конкретного занятия в учебно-воспитательном процессе, определении его удельного веса в достижении целей физического воспитания, специфическим содержанием которого является обучение двигательным действиям, воспитание физических качеств, овладение специальными физкультурными знаниями и формирование сознательной потребности в занятиях физическими упражнениями.
The enhancement of a multifaceted activity of a teacher involves the development of a detailed analysis of the activities of all parties of the teaching and educational process, the comparison of defined goals and objectives with the obtain results. A class in physical education requires a first-priority analysis, as it is a basic form of sports games lessons, which have an immense representation of different aspect in the movement education of schoolchildren and are implemented for the duration of a training period. The analysis of the lesson is a significant management tool for an educational work, the demonstration of creativities and efforts for a physical education teacher. Qualitative pedagogical analysis has a beneficial effect not only on a better lesson carrying but also on the development of a professional thinking, the acquirement of research and development methods. The ability to analyze the lesson methodically competently and in a flexible manner shows the teacher’s level of excellence and enables his/her professional advancement and enhancement. Think the essence of the pedagogical analysis of an objective game class in physical education is the discovering of the effectiveness of a particular lesson in the teaching and educational process, the determination of its ratio in the achieving of the system of defined goals. Considering that the movement education of schoolchildren presupposes the training of motor actions, the training of special physical qualities, the acquirement of physical knowledge and the formation of a conscious need for doing of physical exercises, the content of the analysis of an objective game class in physical education should provide for detailed consideration and assessment of these aspects of teaching and educational activity, and should disclose the ways of the obtaining of meaningful results of the lesson and should include suggestions on further improvement of the work. For this purpose he/she should take into account the specificity of sports games, and should be adapted to the specific organizational and pedagogical conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8956
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ped analiz.pdf4,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.