Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8966
Название: Можливі шляхи збагачення позитивної мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності молодших школярів у системі «Родина-школа»
Другие названия: POSSIBLE WAYS OF GETTING POSITIVE MOTIVATION OF PHYSICAL AND HEALTH ACTIVITIES OF ELEMENTARY SCHOOLCHILDREN IN THE "FAMILY-SCHOOL" FRAMEWORK
Авторы: Корнієнко, Сергій Миколайович
Библиографическое описание: Корнієнко С. Можливі шляхи збагачення позитивної мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності молодших школярів у системі «Родина-школа» / Сергій Корнієнко // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. – Кременець : ВЦ КОГПА ім. Т. Шевченка, 2018. – Вип. 9. – С. 89–97.
Дата публикации: 2018
Издательство: Кременецька обласниа гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка
Ключевые слова: позитивна мотивація
фізкультурно-оздоровча діяльність
фізичне вдосконалення
самоконтроль
самооцінка
свідоме ставлення до зміцнення свого здоров’я
positive motivation
physical culture and fitness activities
physical perfection
self-control
self-esteem
conscious attitude towards health strengthening
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриваються можливі шляхи стимулювання інтересу, потреб, схильностей фізкультурно-оздоровчої діяльності дітей молодшого шкільного віку. Визначаються основні форми які сприятимуть ефективності фізкультурно-оздоровчої діяльності, а саме: «Старти здоров’я», малі форми активного відпочинку на уроках (фізкультхвилинки, фізкультпаузи), рухливі веселі перерви, домашній фізкультурний майданчик, гра-змагання «Долаємо кілометри шляхами козацької слави наших земляків». На основі експериментального дослідження стверджується, що період молодшого шкільного віку є сенситивним у формуванні численних особистісних новоутворень, у тому числі й потреб у фізичному вдосконаленні, інтересу до фізичних вправ, схильності до занять фізичною культурою і спортом. Підґрунтям останнього є природна й елементарна потреба дитини цього вікового періоду у руховій діяльності. Отже, запропоновані автором шляхи позитивної мотивації фізкультурно- оздоровчої діяльності сприятимуть зміцненню здоров’я школярів і формуватимуть звичку дотримуватись здорового способу життя.
This article presents the potential ways of stimulation of elementary school pupils’ interest, needs and aptitude to sport health and physical activity. The principle forms for encouraging the effectiveness of sport health and physical activity are defined. They are “Starty Zdorovia”, small forms of active rest at the classes (“Physical Activity Minute”, "Pause to Play"), active cheerful breaks, home physical environment, games “Beating the kilometres in Kozak fame ways of our fellow countrymen”. Based on pedagogical experiment it has been stated that the period of elementary school age is sensitive in formation of numerous personal new ideas including the needs of physical improvement, interests to physical activity, leaning towards physical sports and games. The background of the latter is natural and elementary need of the child of this age group to motion activity. Thus suggested the author ways of positive motivation of sport health and physical activity will encourage the pupils to be healthy and form the habit to follow the healthy lifestyle.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8966
ISSN: 2410-2075
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kornienko2.pdf364,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.