Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8979
Назва: Теоретичні аспекти педагогічного мислення учителів фізичної культури
Автори: Гуменюк, Сергій Васильович
Бібліографічний опис: Гуменюк, С. В. Теоретичні аспекти педагогічного мислення учителів фізичної культури / С. В. Гуменюк // Пріоритетні напрями розвитку сучасних педагогічних та психологічних наук: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (11–12 серпня 2017 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2017. – С. 52–54.
Дата публікації: сер-2017
Видавництво: ГО «Південна фундація педагогіки»
Ключові слова: система освіти
педагогічне мислення
майбутні учителі фізичної культури,
педагогічні технології
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні аспекти формування педагогічного мислення учителів фізичної культури. Аналізуються проблеми удосконалення системи вищої освіти спрямоване на вирішення низки проблем, пов’язаних із необхідністю підготовки педагогів нової генерації, які повинні продуктивно мислити, приймати швидкі та адекватні рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8979
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
statty_2017_1.pdf243,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.