Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8989
Назва: Training of teachers for the work with students with the special educational needs with the help of information technologies
Інші назви: Подготовка учителей к работе с учениками с особенными образовательными потребностями с использованием информационных технологий
Підготовка учителів до роботи з учнями з особливими освітніми потребами з використанням інформаційних технологій
Автори: Мorska, L. І.
Skibska, J.
Бібліографічний опис: Мorska L. І. Training training of teachers for the work with students with the special educational needs with the help of information technologies / L. I. Мorska, J. Skibska // Педагогічний альманах : збірник наукових праць – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. – Випуск 33. – С. 123-127.
Дата публікації: 2017
Видавництво: КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти"
Ключові слова: schoolchildren with special educational needs
information technology
facilitator
tutor
cognitive development
communicative development
assessment
study process administration
ученики с особенными образовательными потребностями
информационная технология
фассилитатор
тьютор
познавательное развитие
коммуникативное развитие
оценивание
управление учебным процессом
учні з особливими освітніми потребами
інформаційна технологія
фасилітатор
тьютор
пізнавальний розвиток
комунікативний розвиток
оцінювання
керування навчальним процесом
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of teaching children with special educational needs, specifically the problem of information technology use in their learning process. The author suggests the most relevant and efficient functions of information technologies as used in teaching children with special educational needs chosen on the basis of the analysis of the most common learning activities in the study process. Together with the function description, the author outlines the main guidelines for the teachers while getting prepared to work with the defined category of children.
В статье исследуется проблема обучения учеников с особенными образовательными потребностями, а именно проблема использования информационных технологий в учебном процессе таких учеников. Автор предлагает наиболее эффективные функции информационных технологий, которые можно использовать в обучении учеников, обосновывает основные аспекты методической подготовки учителей, работающих с указанной категорией учеников, используя информационные технологи.
У статті досліджується проблема навчання учнів з особливими освітніми потребами, а саме проблема використання інформаційних технологій у навчальному процесі таких учнів. Автор пропонує найбільш ефективні й доступні функції інформаційних технологій, які можна застосовувати в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Приклади наводяться з вивчення предметів гуманітарного циклу (зокрема іноземних мов). Добір та обґрунтування таких функцій здійснено на основі аналізу найбільш використовуваних видів діяльності в навчальному процесі зазначених учнів, а також з урахуванням найбільших труднощів у професійній діяльності вчителя, що працює з учнями з особливими освітніми потребами. У статті доведено, що застосування інформаційних технологій сприяє не лише підвищенню рівня навчальних досягнень учнів, але й створенню відповідного психологічного клімату та подоланню стресових ситуацій під час навчання. Водночас автор статті обґрунтовує основні аспекти професійної педагогічної та методичної підготовки вчителів, що працюють із зазначеною категорією школярів, використовуючи інформаційні технології як для навчання, так і для ефективної організації навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8989
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Morska-TRAINING_OF_TEACHERS.pdf4,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.