Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/902
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФольварочний, Ігор Васильович-
dc.date.accessioned2011-11-29T08:54:16Z-
dc.date.available2011-11-29T08:54:16Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationФольварочний, І. Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні та країнах Європейського Союзу / І. Фольварочний // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 14-19.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/902-
dc.description.abstractВ статті акцентується на тому, що ефективне функціонування державної політики та національної системи освіти дорослих в Україні залежить від створення відповідних об’єктивних передумов для демократизації всієї системи освіти дорослих та гуманізації навчального процесу, а також врахування світових закономірностей розвитку теорії і практики освіти дорослих в європейських країнах. В статті приділяється увага діяльності Європейської організації у сфері освіти дорослих, яка ефективно функціонує у сфері освіти дорослих.en_US
dc.description.abstractВ статье акцентируется на том, что эффективное функционирование национальной политики и национальной системы образования взрослых в Украине зависит от создания соответствующих объективных предпосылок демократизации всей системы образования взрослых и гуманизации учебного процесса, а также учета мировых закономерностей развития теории и практики образования взрослых. Уделяется внимание деятельности Европейской общественной организации в сфере образования взрослых, которая эффективно действует в сфере образования взрослых.en_US
dc.description.abstractThe author of the article pays much attention on effective function of the national politics up to national educational system which depends on specifics up to national educational system which depends on specific background of democratization of adult education. Also the humaniztion of studying process in being nighlighted within the importance of worldwide theories and practice of adult education. In the article paid attention to the activity of the EAEA as a European NGO with 131 member organisations from 41 countries working in the fields of adult learning. The main roles of EAEA are: policy advocacy for lifelong learning at a European level, development of practice through projects, publications and training, provision of information and services for our members, international co-operation.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectтенденції розвиткуen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectЄвропейський Союзen_US
dc.titleТенденції розвитку освіти дорослих в Україні та країнах Європейського Союзуen_US
dc.title.alternativeТенденции развития образования взрослых в Украине и странах Европейского Союзаen_US
dc.title.alternativeTrends in Adult Education in Ukraine and the European Unionen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Folvarochnuj.pdf107,58 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.