Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9046
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМ’ясковський, Михайло Євстахович-
dc.date.accessioned2018-05-22T08:41:19Z-
dc.date.available2018-05-22T08:41:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМ’ясковський М. Є. Педагогічна освіта Австрії – аспекти ґенези системи / М. Є. М’ясковський // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. - Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 7. - С.187–196.uk_UA
dc.identifier.issn2410-2075-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9046-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ґенезу педагогічної освіти як складову системи освіти Австрії з періоду просвітницького абсолютизму до основних реорганізацій у 60-х роках XX cm. з її подальшим розвитком на сучасному етапі та визначено специфічні умови її функціонування. Охарактеризовано типи навчальних закладів, які здійснювали та продовжують підготовку педагогічних кадрів. Зосереджено увагу на особливостях функціонування педагогічних закладів у сучасних умовах як багатофункціональних педагогічних центрів, що мають ознаки багаторівневої педагогічної системи. Проаналізовано поетапно австрігїський досвід педагогічної освіти в історичнйї ретроспективі з метою переносу механізмів окремих австрійських інновацій в сучасну систему педагогічної освіти України.uk_UA
dc.description.abstractThis article analyzes both the genesis and specific functioning features of pedagogical education as a part of Austrian educational system from Enlightened absolutism till the main reorganizations in the sixties of the 20th century and its current development. The work characterizes the types of educational institutions which have been training teaching staff for years. It is emphasized that contemporary pedagogical institutions are viewed as multifunctional pedagogical centers with the features of multileveled pedagogical system. The article makes gradual analysis of Austrian pedagogical education by means of historical retrospective in order to apply specific Austrian innovations to Ukrainian pedagogical education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпедагогічна освіта Австріїuk_UA
dc.subjectпідготовка педагогічних кадрівuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectAustrian pedagogical educationuk_UA
dc.subjectteaching staff traininguk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectsystem of educationuk_UA
dc.titleПедагогічна освіта Австрії – аспекти ґенези системиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Miaskovskyi_M.pdf1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.