Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9046
Назва: Педагогічна освіта Австрії – аспекти ґенези системи
Автори: М’ясковський, Михайло Євстахович
Бібліографічний опис: М’ясковський М. Є. Педагогічна освіта Австрії – аспекти ґенези системи / М. Є. М’ясковський // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. - Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 7. - С.187–196.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка
Ключові слова: педагогічна освіта Австрії
підготовка педагогічних кадрів
навчальний процес
система освіти
Austrian pedagogical education
teaching staff training
educational process
system of education
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано ґенезу педагогічної освіти як складову системи освіти Австрії з періоду просвітницького абсолютизму до основних реорганізацій у 60-х роках XX cm. з її подальшим розвитком на сучасному етапі та визначено специфічні умови її функціонування. Охарактеризовано типи навчальних закладів, які здійснювали та продовжують підготовку педагогічних кадрів. Зосереджено увагу на особливостях функціонування педагогічних закладів у сучасних умовах як багатофункціональних педагогічних центрів, що мають ознаки багаторівневої педагогічної системи. Проаналізовано поетапно австрігїський досвід педагогічної освіти в історичнйї ретроспективі з метою переносу механізмів окремих австрійських інновацій в сучасну систему педагогічної освіти України.
This article analyzes both the genesis and specific functioning features of pedagogical education as a part of Austrian educational system from Enlightened absolutism till the main reorganizations in the sixties of the 20th century and its current development. The work characterizes the types of educational institutions which have been training teaching staff for years. It is emphasized that contemporary pedagogical institutions are viewed as multifunctional pedagogical centers with the features of multileveled pedagogical system. The article makes gradual analysis of Austrian pedagogical education by means of historical retrospective in order to apply specific Austrian innovations to Ukrainian pedagogical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9046
ISSN: 2410-2075
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miaskovskyi_M.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.