Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/910
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТопорівська, Ярослава Володимирівна-
dc.date.accessioned2011-11-29T09:48:34Z-
dc.date.available2011-11-29T09:48:34Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationТопорівська, Я. Можливості використання комп'ютерних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / Я. Топорівська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 53-58.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/910-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема вдосконалення підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності, з’ясовано їх дидактико-психологічні особливості. Проаналізовано практичний досвід підготовки вчителів музики до використання комп’ютерних технологій та засвідчено наявність в означеній галузі суперечностей, що перешкоджають розв’язанню актуальної проблеми. Увагу зосереджено на висвітленні методичних аспектів використання комп’ютерних технологій у викладанні предмету «Музика», перспективи їх впровадження у навчальний процес.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема совершенствования подготовки будущего учителя музыки к использованию компьютерных технологий в профессиональной деятельности, выяснено их дидактико-психологические особенности. Проанализирован практический опыт подготовки учителей музыки к использованию компьютерных технологий и засвидетельствовано наличие в пределах заданной отрасли противоречий, препятствующих решению актуальной проблемы. Внимание сосредоточено на освещении методических аспектов использования компьютерных технологий в преподавании предмета «Музыка», перспективы их внедрения в учебный процесс.en_US
dc.description.abstractWe consider the problem of improving of the training of future teacher of music to the usage of computer technologies in professional activities and the didactic- psychological peculiarities of their usage by future specialists in musical padogogics have been clarified. The practical experience of preparation teachers of music to the usage of computer technologies have been analyzed and the differences have been found that obstructs the solving of actual problem. The attention is focused on the highlighting of methodical aspects of using computer technologies in teaching the subject «Music» perspectives of their usage in studying process.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectкомп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectвчитель музикиen_US
dc.titleМожливості використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музикиen_US
dc.title.alternativeВозможности использования компьютерных технологий в профессиональной подготовке будущего учителя музыкиen_US
dc.title.alternativeThe possibilities of using computer technology in training future teachers of musicen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Toporivska.pdf111,75 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.