Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9167
Название: Навчання лінгвістичних дисциплін на нефілологічних факультетах ВНЗ засобами інтерактивних технологій
Авторы: Головата, Лариса Михайлівна
Библиографическое описание: Головата, Л. М. Навчання лінгвістичних дисциплін на нефілологічних факультетах ВНЗ засобами інтерактивних технологій / Л. М. Головата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. - 2017. - Вип. 46. - С. 74–81. - Бібліогр. наприкінці ст.
Дата публикации: 2017
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: українська мова (за професійним спрямуванням)
інтерактивні технології
організаційно-педагогічні умови
ukrainian language (of professional direction)
interactive technologies interactive technologies
interactive technologies
украинский язык профессионального направления
интерактивные технологии
, организационно- педагогические условия
Серия/номер: Літературознавство;
Краткий осмотр (реферат): Пропонована до друку стаття містить обґрунтування організаційно-педагогічних умов під час професійної підготовки фахівців у ВНЗ, зокрема викладання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)», розроблених сучасними ученими. Необхідними умовами навчання української мови за професійним спрямуванням засобами інтерактивних технологій є: розвиток мотивації до формування культури професійного мовлення, створення сприятливого психоемоційного клімату, організація навчального простору, матеріально-технічне забезпечення.
The article, proposed for publication, contains developed by modern scientists proving of interactive technologies during the training of specialists in higher education, teaching the subject "Ukrainian language (of professional direction)" in particular. The necessary conditions of learning the Ukrainian language of professional direction by means of interactive technologies are: development of motivation of creating a culture of professional speaking, creating a conducive psycho-emotional climate, organization of educational field, logistical support.
Предлагаемая к печати статья содержит обоснование организационно-педагогических условий во время профессиональной подготовки специалистов в вузах, в частности преподавания дисциплины «Украинский язык профессионального направления», разработанных современными учеными. Необходимыми условиями обучения украинскому языку профессионального направления средствами интерактивных технологий считаются: развитие мотивации к формированию культуры профессиональной речи, создание благоприятного психоэмоционального климата, организация учебного пространства, материально-техническое обеспечение.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9167
ISBN: 9–7425–09-6
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2017. Вип. 46

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7Golovata.pdf95,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.