Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/920
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДідук–Ступ’як, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2011-11-29T12:00:20Z-
dc.date.available2011-11-29T12:00:20Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationДідук-Ступ'як, Г. Глотодидактичні можливості використання лінгвоконцептології у процесі інтеракції різноаспектного вивчення української мови / Г. Дідук-Ступ'як // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 110-117.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/920-
dc.description.abstractУ науковому повідомленні з’ясовано глотодидактичні можливості застосування лінгвоконцептології у процесі реалізації технології поєднання різновекторного вивчення української мови; розкрито педагогічні, лінгводидактичні, психолінгвістичні, лінгвістичні засади лінгвоконцептологічної методики опрацювання мовного матеріалу для формування білінгвів і полілінгвів; показано шляхи реалізації лінгвоконцептологічного та компаративного вивчення мовних і культурних явищ на основі зв’язного висловлювання та у ході побудови різножанрових дискурсів.en_US
dc.description.abstractВ научном сообщении описываются глотодидактические возможности применения лингвоконцептологии в процессе реализации технологии взаимодействия разновекторного изучения украинского языка; раскрыто педагогические, лингводидактические, психолингвистические и лингвистические основы лингвоконцептологической методики обучения языковому материалу для формирования билингвов и полилингвов; указаны пути реализации лингвоконцептологического и компаративного изучения языковых и культурных явлений на основе связного высказывания и в ходе построения разножанровых дискурсов.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the glotodidactic possibilities of linguoconceptology usage in the process of implementation of the combination of multiple view study of the Ukrainian language technology; reveals pedagogical, linguodidactic, psycholinguistic, linguistic principles of linguoconceptual methods of the linguistic material processing for the formation of bilinguals and polilinguals; shows the ways of implementation of linguoconceptual and comparativistic study of linguistic and cultural phenomena on the basis of a connected utterance, the construction of diverse in terms of genre discourses.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectглотодидактичні можливостіen_US
dc.subjectлінгвоконцептологіяen_US
dc.subjectвивчення української мовиen_US
dc.titleГлотодидактичні можливості використання лінгвоконцептології у процесі інтеракції різноаспектного вивчення української мовиen_US
dc.title.alternativeГлотодидактични возможности использования лингвоконцептологии в процессе интеракции разноаспектных изучения украинского языкаen_US
dc.title.alternativeHlotodydaktychni linhvokontseptolohiyi possible use in the process of interaction riznoaspektnoho Ukrainian languageen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Didyk-Stypjak.pdf162,88 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.