Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/923
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоломінова, Ольга Олегівна-
dc.date.accessioned2011-11-29T12:18:13Z-
dc.date.available2011-11-29T12:18:13Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationКоломінова, О. Реалізація принципів навчання англомовного аудіювання в навчально-методичному комплексі для початкової школи / О. Коломінова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 135-144.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/923-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду питань реалізації принципів навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи в навчально-методичному комплекті для початкової школи. Досліджені принципи навчання аудіювання в початковій школі, зміст яких зумовлений особливостями сучасної діяльнісної особистісно-орієнтованої культуровідповідної і комунікативно спрямованої концепції навчання іноземних мов. Розглядаються функції аудіювання. Пропонуються вправи у навчанні аудіювання як самостійного рецептивного виду мовленнєвої діяльності. Даються практичні рекомендації щодо упровадження визначених принципів у навчально-методичному комплекті з англійської мови для початкової школи.en_US
dc.description.abstractСтатья посвящена вопросам реализации принципов обучения англоязычного аудирования учащихся начальной школы в учебно-методическом комплекте для начальной школы. Исследуются принципы обучения аудированию в начальной школе, содержание которых обусловлено особенностями современной деятельностной личностно-ориентированой культуросоответствующей и коммуникативно ориентированной концепции обучения иностранным языкам. Рассматриваются функции аудирования. Предложены упражнения по обучению аудированию как самостоятельному виду речевой деятельности. Даются практические рекомендации по реализации определенных принципов в учебно-методическом комплекте по английскому языку для начальной школы.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the issues of realizing in the coursebook for primary school children the principles of teaching English language listening comprehension. The principles of teaching English language listening comprehension are analyzed in the light of their content, pertaining to the modern activity personality-oriented cultural and communicative-oriented concept of teaching foreign languages. The functions of listening comprehension are investigated. The exercises for teaching listening comprehension as one of the four main skills are suggested. Practical recommendations towards the implementation of the outlined principles in the coursebook for young learners are outlined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпринципи навчанняen_US
dc.subjectангломовне аудіюванняen_US
dc.subjectнавчально-методичний комплексen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleРеалізація принципів навчання англомовного аудіювання в навчально-методичному комплексі для початкової школиen_US
dc.title.alternativeРеализация принципов обучения англоязычного аудирования в учебно-методическом комплексе для начальной школыen_US
dc.title.alternativeImplementation of principles of teaching English in listening training complexes for primary schoolen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kolominova.pdf178,13 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.