Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9342
Назва: Ґендерний профіль фемінності-маскулінності в молодіжних журналах
Інші назви: Гендерный профиль феминности-маскулинности в молодежном журнале
Gender Profile of Femininity-Masculinity in the Youth Magazines
Автори: Кікінежді, Оксана Михайлівна
Бібліографічний опис: Кікінежді, О. Ґендерний профіль фемінності-маскулінності в молодіжних журналах / Оксана Кікінежді // Медіапростір. - 2017. - Спецвип. № 9. - С. 64–72. - Бібліогр. наприкінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: ґендерний профіль
маскулінність-фемінність
сексизм
мас-медіа
ґендерні стереотипи
патріархальна та егалітарна дискурсивна конфігурації
гендерны й профиль
маскулинность-фемининность
масс-медиа
гендерные стереотипы
патриархальная и эгалитарная дискурсивная конфигурации
gender profile
masculinity-femininity
sexism
mass media
gender stereotypes
patriarchal and egalitarian discourse configuration
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження впливу ретрансляційної функції засобів масової інформації як своєрідної вказівки на призначення статей у суспільстві, органічної складової нормативів ґендерних стандартів і очікувань на становлення образу Я юнацтва. Показано специфіку та спрямованість фемінно-маскулінних образів, які презентують популярні журнали, вплив ґендерних стереотипів на свідомість молоді, механізми соціального конструювання особистісного самовизначення в системі патріархальних та егалітарнихорієнтирів.
В статье представлены результаты исследования влияния ретрансляционной функции средств массовой информации как своеобразного указания на назначение полов в обществе, органической составляющей нормативов гендерных стандартов и ожиданий на становление образа Я юношества. Показано специфику и направленность феминные-маскулинных образов, которые представляют популярные журналы, влияние гендерных стереотипов на сознание молодежи, механизмы социального конструирования личностного самоопределения в системе патриархальных и эгалитарных ориентиров.
The article deals with the results of the study of the mass media relay function impact as a kind of guidelines for the appointment of sexes in society, organic component of the gender standards and expectations for the formation of youth image «I». Specificity and focus of the feminine-masculine images, represented by popular magazines, the impact of gender stereotypes on young minds, mecha- nisms of social construction of self-identification in the system of patriarchal and egalitarian guide- lines are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9342
Розташовується у зібраннях:Медіапростір. 2017. Вип. 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11Kikinezhdi.pdf138,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.