Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9345
Назва: Візуалізація та мультимедійні технології у контексті висвітлення військової інформації: телевізійний вимір
Інші назви: Визуализация и мультимедийные технологии Ирина Пискур в контексте освещения военной информации: телевизионное измерение
Imaging Technologies and Media Coverage in the Context of Military Information: Television Dimension
Автори: Пискур, Ірина
Бібліографічний опис: Пискур, І. Візуалізація та мультимедійні технології у контексті висвітлення військової інформації: телевізійний вимір / Ірина Пискур // Медіапростір. - 2017. - Спецвип. № 9. - С. 88–93. - Бібліогр. наприкінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: кліпове мислення
інфографіка
мовшен-дизайн
мультимедійність
военная информация
военный контент
медиатизация
мультимедиа
инфографика
язык вражды
military information
military content
mediatization
multimedia
infographics
hate speech
Короткий огляд (реферат): Окреслено основні способи візуалізації інформації на військову тематику у підсумкових новинних випусках «ТСН. Тиждень», «Факти тижня». Визначено їхні ергономічні та контекстні особливості. Охарактеризовано способи використання мультимедійності у новинних випусках.
Статья посвящена исследованию структурно-функционального аспекта и творческого дискурса современного военного контента в украинском телеэфире. Исследовано проблемно- тематический, жанровый диапазон материалов на военную тематику; профессиональный уровень освещения военной тематики на отечественном телевидении и новейшие тенденции в освещении военного телеконтента. Установлено высокий уровень доверия и популярность программ «ТСН. Тиждень», «Факти тижня»; отмечено достоверность информации, касающейся военной тематики и ее сильное эмоциональное воздействие на аудиторию.
The master`s work devotes to research of structural-functional aspect and creative discourse of modern military content in the national televisional space. The insufficiency of theme`s study, necessity of terminological base and need in the nuanced analysis of content on the military theme with relation to productional, practical and creative functionality are educated. It is researched: the problem-thematic, generic diapason of materials on the military theme; professional degree of military theme`s presentation on the national television and military content`s modern tendencies. The social research is carried within the framework. The high credibility`s level and popularity of «TSN. Tyzhden`», «Fakty tyzhnia» programs are stated as a result; the information`s reliability that brings up military themes and its strong emotional influence on the audience is detected. The general portrait of program`s targeted audience is made according to the results.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9345
Розташовується у зібраннях:Медіапростір. 2017. Вип. 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14Piskur.pdf103,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.