Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9460
Назва: Концептуальні засади розвитку шкільної освіти в контексті інтеграційних процесів країн Євросоюзу
Інші назви: Концептуальные принципы развития школьного образования в контексте интеграционных процессов в ЕС
A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR THE DEVELOPMENT OF SCHOOL EDUCATION IN THE CONTEXT OF INTEGRATION PROCESSES IN THE EU
Автори: Ігнатенко, Наталія Віталіївна
Бібліографічний опис: Ігнатенко, Н. Концептуальні засади розвитку шкільної освіти в контексті інтеграційних процесів країн Євросоюзу / Наталія Ігнатенко // Україна–Європа–Світ. – 2017 . – Вип. 19 – С. 398–404.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: тенденції розвитку змісту шкільної освіти
європейський вимір освіти
держави-члени Європейського Союзу
політика Європейського Союзу у галузі шкільної освіти
загальноосвітній навчальний заклад
тенденции развития содержания школьного образования
компетентностный подход
европейское измерение образования
государства-члены Европейского Союза
политика Европейского Союза в области школьного образования
общеобразовательная школа
development tendencies of the school education content
competence-based approach
European dimension of education
member-states of the European Union
European Union policy in school education
comprehensive school
Серія/номер: Історія, міжнародні відносини;
Короткий огляд (реферат): У статті в порівняльно-педагогічному аспекті досліджено феномен змісту шкільної освіти у країнах Європейського Союзу в єдності його спільних характеристик. З метою розкриття характеру змін, що відбуваються в процесі його розвитку, зміст розглянуто в контексті ґенези шкільної освіти в державах-членах на тлі глобальних і регіональних викликів сучасності, соціально-економічних трансформацій європейських суспільств. Простежено еволюцію теоретичних і регулятивних засад змісту шкільної освіти в Україні, схарактеризовано сучасні тенденції його розвитку, зроблено висновки щодо перспективності досвіду країн Європейського Союзу у царині змістотворення в умовах модернізації національної школи.
В статье в сравнительно-педагогическом аспекте исследован феномен содержания образования в государствах-членах Европейского Союза в единстве его общих характеристик. Проанализирован социально-экономический контекст развития содержания образования как системообразующего компонента школьного образования в государствах-членах Европейского Союза, сделаны выводы относительно перспективности опыта стран Европейского Союза в сфере построения содержания образования в условиях модернизации национальной школы.
From the comparative pedagogical standpoint, the author has studied the “content of school education” phenomenon in the EU-countries within the unity of its common characteristics. With the purpose to clear up the nature of changes taking place while its development the content of education has been considered in the context of school education genesis in the member-states against the background of modern global and regional challenges, social and economic transformations of the European societies.The evolution of theoretical and regulatory fundamentals of the school education content in Ukraine has been traced, its modern development tendencies have been characterised. The author has drawn conclusions about positive prospects of the content elaboration expertise of the EU-countries under the Ukrainian school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9460
Розташовується у зібраннях:Україна–Європа–Світ. 2017. Вип. 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45Ihnatenko.pdf118,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.