Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9935
Title: Проблема заохочення і покарання в історії педагогіки
Authors: Сосна, В.
Bibliographic description (Ukraine): Сосна, В. Проблема заохочення і покарання в історії педагогіки / В. Сосна // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 92–94. - Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: заохочення
покарання
історія педагогіки
Abstract: Упродовж історичного розвитку людства виникало безліч варіантів щодо доцільності заохочення або покарання дітей відповідно до аналізу їх поведінки у тому чи іншому навчальному закладі. Заохочення і покарання – це сукупність засобів регулювання стосунків, що складають основу педагогічної ситуації, у якій вони повинні швидко змінені. Особливо помітно відбувалася зміна поглядів суспільства на проблему застосування конкретних заохочень та покарань у школах від Нового Часу до сьогодні.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9935
Appears in Collections:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29Sosna.pdf64,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.