Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9976
Title: Диференційований підхід до навчання фізичних вправ учнів 12–15 років
Authors: Верба, О.
Bibliographic description (Ukraine): Верба, О. Диференційований підхід до навчання фізичних вправ учнів 12–15 років / О. Верба // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 211–214. - Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: диференційований підхід
навчання фізичних вправ
Abstract: У наш час проблема стану здоров’я дітей набула особливої актуальності через стійку тенденцію до його погіршення. На жаль, з кожним роком навчання у школі кількість здорових учнів суттєво зменшується, а по закінченню їх залишається близько 6 %. Критична ситуація, яка склалась у сфері фізичного виховання і спорту, перш за все, обумовлена невідповідністю нормативно-правової бази сучасним вимогам, життєвим інтересам та потребам суспільства. Необхідними умовами, які сприяють нормальному фізичному розвитку, підвищенню фізичної підготовленості та зміцненню здоров’я підростаючого покоління є дотримання оптимального режиму рухової активності для дітей шкільного віку, використання диференційованого підходу у фізичному вихованні та ефективних засобів і методів вдосконалення рухових здібностей школярів різних вікових груп.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9976
Appears in Collections:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70Verba.pdf78,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.