Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9978
Назва: Шляхи реалізації принципів і використання методів вчителями фізичного виховання у школах
Автори: Бичак, А.
Бібліографічний опис: Бичак, А. Шляхи реалізації принципів і використання методів вчителями фізичного виховання у школах / А. Бичак // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 216–220. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: фізичне виховання у школах
вчитель фізичного виховання
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку держави стан здоров’я дітей шкільного віку різко погіршився. Про це свідчать статистичні дані, які показали, що до групи здорових можна було віднести лише 23,3% дітей, мають різні функціональні відхилення в стані здоров'я 29,2% учнів, виявлено хронічні захворювання та органічні порушення у 47,0%. Враховуючи те, що низький рівень здоров’я та фізичних можливостей школярів, неминуче призведе до погіршення здоров’я у дорослому життю, стає очевидно, що зміцнювати здоров’я і покращувати фізичні можливості потрібно у шкільному віці. Покращення фізичного стану учнів неможливо без залучення їх до систематичних занять фізичною культурою. Котрі в свою чергу повинні бути підпорядковані принципам, на основі яких реалізуються методи і методичні прийоми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9978
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72Buchak.pdf130,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.