| Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) | 
|  | 2020 | Formation of professional competencies of future game project engineers in higher education institutions | Karabin, O.; Gromyak, M. | 
|  | 2023 | GAMIFICATION TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF SMART-TNPU IN THE COMPUTER SCIENCE TEACHING | Skaskiv, Hanna | 
|  | 2021 | ZASTOSOWANIE ŚRODOWISKA MINECRAFT DO TWORZENIA PROJEKTÓW ARCHITEKTONICZNYCH | Leshchuk, Svitlana; Skaskiv, Anna | 
|  | 2020 | Використання моделі AIDA-S у плануванні та  проведенні лекцій у закладах вищої освіти для студентів покоління Z | Винничук, Роксолана | 
|  | 2024-05-09 | Використання цифрових технологій в процесі фізичного виховання | Лясота, Злата; Грабик, Надія Михайлівна; Гулька, Ольга Василівна; Якимишин, Ярослав | 
|  | 2022 | Впровадження гейміфікації при вивченні цифрових технологій | Скасків, Ганна Михайлівна | 
|  | 2021 | Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес | Скасків, Ганна Михайлівна | 
|  | 2019 | Гейміфікація в освітньому процесі як засіб розвитку молодших школярів | Карабін, Оксана Йосифівна | 
|  | 2024 | Особливості побудови навчального курсу для підготовки майбутніх учителів інформатики до використання цифрових ігрових технологій | Вербовецький, Дмитро | 
|  | 2024 | Теоретико-методологічний аналіз сучасних освітніх феноменів вивчення української мовив закладах загальної середньої освіти : гейміфікація та цифровізація | Палихата, Елеонора  Ярославівна; Бачинська, Галина  Василівна | 
|  | 2025-02-21 | Туристичний контент Львівщини в епоху імерсивних технологій | Вільчинський, Андрій; Синоруб, Галина Петрівна | 
|  | 2025 | Інноваційні методи викладання безпеки життєдіяльності | Сокотов, Юрій Вікторович; Петухова, Тетяна Анатоліївна; Петрикей, Ольга Олексіївна; Гармата, Олександр Миколайович; Куріс, Юрій Володимирович |