Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКодлюк, Ярослава Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T08:28:50Z-
dc.date.available2020-04-22T08:28:50Z-
dc.date.issued2018-05-17-
dc.identifier.citationКодлюк Я. П. Ключові компетентності як інтегрований показник якості шкільної освіти // Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції (17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 69–72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14276-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.titleКлючові компетентності як інтегрований показник якості шкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kodliuk.pdf59,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.