Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1496
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРоманишин, Юлія Любомирівна-
dc.date.accessioned2012-02-03T13:43:12Z-
dc.date.available2012-02-03T13:43:12Z-
dc.date.issued2011-01-19-
dc.identifier.citationРоманишин, Ю.Л. Формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Юлія Любомирівна Романишин ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2011. – 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1496-
dc.descriptionЗахист відбувся 25 лютого 2011 р. о 12.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань (каб. №30), вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації розроблено модель формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до практичної професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка має такі складники: мета, педагогічні підходи, особливості підготовки, завдання, принципи, методи, засоби підготовки, форми впровадження, функціональна спеціалізація, навчальні дисципліни, що інтегруються, уміння і навички, що формуються, компоненти, критерії, рівні готовності, результат. Системотвірним чинником є мета. Модель є дієвою за наявності педагогічних умов: забезпечення зв’язку теорії з практикою, розвиток та активізація пізнавальних потреб студентів за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій, володіння студентами вміннями використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій під час виконання професійних завдань з метою аналітико-синтетичної обробки інформації, створення сприятливого інформаційного середовища для якісного функціонування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.uk_UA
dc.description.abstractВ диссертационном исследовании были выделены основные недостатки в подготовке студентов, среди которых определены такие: поверхностные теоретические знания в профессиональной области, недостаточное использование информационно-коммуникационных технологий как в учебной деятельности, так и в самостоятельной работе, владение только базовыми умениями по информационно-коммуникационным технологиям, недостаточно сформированы профессиональные навычки и информационная культура будущих документоведов-менеджеров.uk_UA
dc.description.abstractThe model of formation of the future documentation and management specialists’ readiness for practical professional activity by means of information and communication technologies is developed in the dissertation. The following model implies such components as: aim, pedagogical approaches, peculiarities of training, tasks, principles, training aids and forms of implementation, methods, functional specialization, integrated disciplines, skills, components, criteria and levels of readiness, results. The goal is a system-forming factor. The model becomes active under available pedagogical conditions: support theory and practice connections, development and implementation of student’s needs by means of information and communication technologies (ICT), application of ICT by students for the purpose of analytic and synthetic information processing; creation of favorable information environment for efficient information and communication technologies functioning in studying process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectдокументознавці-менеджериuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectзасоби інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.subjectмодель формування готовності до професійної діяльності майбутніх документознавців-менедuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій.uk_UA
dc.title.alternativeФормирование готовности будущих документоведов-менеджеров к профессиональной деятельности средствами информационно-коммуникационных технологий.uk_UA
dc.title.alternativeThe formation of future documentation and management specialists’ readiness for professional activity by means of information and communication technologies.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОманишин Ю. Л..pdf309,34 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.