Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1496
Назва: Формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
Інші назви: Формирование готовности будущих документоведов-менеджеров к профессиональной деятельности средствами информационно-коммуникационных технологий.
The formation of future documentation and management specialists’ readiness for professional activity by means of information and communication technologies.
Автори: Романишин, Юлія Любомирівна
Бібліографічний опис: Романишин, Ю.Л. Формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Юлія Любомирівна Романишин ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2011. – 20 с.
Дата публікації: 19-січ-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: документознавці-менеджери
інформаційно-комунікаційні технології
педагогічні умови
засоби інформаційно-комунікаційних технологій
модель формування готовності до професійної діяльності майбутніх документознавців-менед
Короткий огляд (реферат): У дисертації розроблено модель формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до практичної професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка має такі складники: мета, педагогічні підходи, особливості підготовки, завдання, принципи, методи, засоби підготовки, форми впровадження, функціональна спеціалізація, навчальні дисципліни, що інтегруються, уміння і навички, що формуються, компоненти, критерії, рівні готовності, результат. Системотвірним чинником є мета. Модель є дієвою за наявності педагогічних умов: забезпечення зв’язку теорії з практикою, розвиток та активізація пізнавальних потреб студентів за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій, володіння студентами вміннями використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій під час виконання професійних завдань з метою аналітико-синтетичної обробки інформації, створення сприятливого інформаційного середовища для якісного функціонування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.
В диссертационном исследовании были выделены основные недостатки в подготовке студентов, среди которых определены такие: поверхностные теоретические знания в профессиональной области, недостаточное использование информационно-коммуникационных технологий как в учебной деятельности, так и в самостоятельной работе, владение только базовыми умениями по информационно-коммуникационным технологиям, недостаточно сформированы профессиональные навычки и информационная культура будущих документоведов-менеджеров.
The model of formation of the future documentation and management specialists’ readiness for practical professional activity by means of information and communication technologies is developed in the dissertation. The following model implies such components as: aim, pedagogical approaches, peculiarities of training, tasks, principles, training aids and forms of implementation, methods, functional specialization, integrated disciplines, skills, components, criteria and levels of readiness, results. The goal is a system-forming factor. The model becomes active under available pedagogical conditions: support theory and practice connections, development and implementation of student’s needs by means of information and communication technologies (ICT), application of ICT by students for the purpose of analytic and synthetic information processing; creation of favorable information environment for efficient information and communication technologies functioning in studying process.
Опис: Захист відбувся 25 лютого 2011 р. о 12.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань (каб. №30), вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1496
Розташовується у зібраннях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОманишин Ю. Л..pdf309,34 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.