Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18372
Назва: Парадигма етнонаціональної ідентичності української музичної творчості як пріоритетна дослідницька проблема сучасного вітчизняного музикознавства
Інші назви: Парадигма этнонациональной идентичности украинского музыкального творчества как приоритетная исследовательская проблема современного отечественного музыковедения
THE PARADIGM OF UKRAINIAN MUSICAL CREATION ETHNO-NATIONAL IDENTITY AS A PRIORITY RESEARCH PROBLEM OF THE MODERN NATIVE MUSICOLOGY
Автори: Ярко, М. І.
Бібліографічний опис: Ярко М. І. Парадигма етнонаціональної ідентичності української музичної творчості як пріоритетна дослідницька проблема сучасного вітчизняного музикознавства // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 40–48.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: етнічна і національна форма ідентичності
парадигма етнонаціональної ідентичності української музичної творчості. М
этническая и национальная формы идентичности
парадигма этнонациональной идентичности украинского музыкального творчества
ethnic and national forms of identity
the paradigm of ethnic and national identity of Ukrainian musical creativity
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено винятковість практичного значення проблеми національної самобутності української музичної творчості в якості пріоритетної дослідницької ініціативи вітчизняного музикознавства на межі ХХ–ХХІ століть. Подається новітнє формулювання цієї проблеми як «парадигми етнонаціональної ідентичності української музичної творчості», яке дає можливість охоплювати максимум параметрів етнонаціональної ідентифікації на ґрунті теорії інваріанта стилю та архітектоніки музичного тексту. В контексті цієї парадигми розглянуто критерії власне етнічної та національної форм ідентичності, конкретизується їхнє значення в процесах національного стилеутворення.
В статье раскрывается исключительность практического значения проблемы национальной самобытности украинского музыкально творчества в качестве приоритетной исследовательской инициативы отечественного музыковедения на рубеже ХХ–ХХI веков. Подаётся новая формулировка этой проблемы как «парадигмы этнонациональной идентичности украинского музыкального творчества», которая предоставляет возможность охватывать максимум параметров этнонациональной идентификации на почве теории инварианта стиля и архитектоники музыкального текста. В контексте этой парадигмы отдельно рассматриваются критерии собственно этнической и национальной форм идентичности, конкретизируется их значение в процессах национального стилеобразования.
The article outlines a very practical importance of problem of Ukrainian musical creativity national identity – as priority research initiatives of native musicology at the turn of XX – XXI centuries. Extends also to the task of a new formulation of this problem – under the guise of «paradigm ethno-national identity of Ukrainian musical creativity», which provides the ability to cover the maximum parameters of ethno-national identity – on the basis of the theory of invariants and the architectonic style of the musical text. In the context of this paradigm are considered separately the criteria forms of ethnic and national identity, their value is specified in the processes of national stile-forming.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18372
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YARKO.pdf249,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.